Przejdź do głównej zawartości

WEEKENDOWA AMORTENCJA


Długo wyczekiwany przez każdego majowy weekend tuż-tuż. Trzy dni wobec całego roku są niemalże niczym, jednak uczniowie szkół ponadgimnazjalnych zapewne są najszczęśliwszymi ludźmi na świecie. Matury uniemożliwiają naukę w szkole, co oznacza sześciodniowe siedzenie w domu. Jednak czy trzeba leniuchować podczas tego tygodnia? Poniżej znajdziecie trzynaście propozycji na spędzenie majowego weekendu.

Najsilniejszy miłosny eliksir. Jego zapach każdy odczuwa inaczej, w zależności, co kto lubi. Czuję na przykład skoszoną trawę, pergamin i pastę... do zębów. - Hermiona Granger


1. Jednodniowa wycieczka.
Ta propozycja na pierwszy rzut oka zdaje się dziwnym pomysłem. Jednak w większych miejscowościach z pewnością znajdzie się jeszcze nieodkryte przez Ciebie miejsce. Wyszukaj w Internecie ciekawych miejsc na terenie swojego miasta lub pobliskiej wsi, udaj się na pocztę po przewodnik i wyrusz w niezapomnianą przygodę!

2. Hell's Kitchen.
Jeśli lubisz spędzać czas w kuchni wykorzystaj wolne dni na gotowanie i pieczenie. Ogromu radości sprawi Ci eksperymentowanie ze smakami świata, a najedzona rodzina i znajomi przywołają uśmiech na Twojej twarzy.

3. Zadbaj o siebie.
Czy ostatnimi czasy pytali o Ciebie fryzjer i kosmetyczka? Jeśli do tej pory szkoła i praca stawały Ci na przeszkodzie zadbania o siebie już teraz łap za telefon i umów się na wizytę w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym.

4. Fitness challenge.
Majowy weekend to świetny czas na zadbanie o swoją kondycję. Jeśli tak jak ja, od długiego czasu obiecujesz sobie, że zaczniesz ćwiczyć, jednak nie doszło to jeszcze do skutku - czas wziąć się do roboty. Tym razem nauka nie będzie wymówką!


5. Spacer.
Mając ogromną nadzieję na to, że początek tegorocznego maja przyniesie ze sobą dużą dawkę słońca, tym, którzy nie potrafią wysiedzieć w domu, proponuję długą przechadzkę po słonecznych uliczkach. Jeśli po drodze natkniesz się na lodziarnię, nie zastanawiaj się - jedna gałka ulubionych lodów natychmiast poprawi Ci humor.

6. Zakupy. 
To jest propozycja nie do odrzucenia. Lato zbliża się wielkimi krokami. Czas, by uzupełnić swoją garderobę.

7. YouTube.
Nie wiem, czy powinnam o nim w ogóle wspominać, bo ludzie, którzy nagrywają vlogi, haule i rozgrywki z gier potrafią zawładnąć czasem widzów. W ich towarzystwie minuty - a później i godziny - mijają zatrważająco szybko. Jednak youtuberzy potrafią poprawić nastrój na cały dzień.

8. Meeting.
Majówka to doskonały czas na spotkania ze znajomymi, których nie masz okazji widywać na co dzień. Pomyśl czyjego towarzystwa najczęściej Ci brak i zorganizuj meeting całej paczki.

9. Porządkowanie szafy.
Czy ty też, kiedy otwierasz szafę myślisz, że w najbliższy weekend zrobisz selekcję ubrań? Może to jest odpowiedni czas na rozstanie się z ukochanymi łaszkami, które mimo, że są o dwa rozmiary za małe leżą na półkach? Ciepłe swetry zapchaj na tył szafy, ustępując miejsca letnim bluzkom i sukienkom.


10. Zostań panem świata.
Każdy z nas ma taką chwilę w swoim życiu, w której tęskni za włączeniem komputera o dziesiątej rano, odpaleniem Simsów i sterowaniem ich życiem do późnych godzin wieczornych. Czemu by właśnie teraz nie zaspokoić tej potrzeby? Wszyscy czasem marzą o chwilowym sterowaniu światem.

11. Planowanie.
Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a tym samym nadchodzi czas planowania wakacyjnych wyjazdów. Możliwości jest wiele, choć stereotypowe myślenie przeciętnego Kowalskiego pozwala wybierać tylko między morzem a górami. Wobec tego, nadchodzące dni wolne warto poświęcić poszukiwaniom ciekawych miejsc na spędzenie niezapomnianych wakacji.

12. Łóżko.
Trochę słusznego lenistwa jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziło. Przyjemnie jest czasem zjeść śniadanie w łóżku, a później tak zwyczajnie, siedząc w piżamie, oddać się przyjemnościom - książki, Skype ze znajomymi i krótkie, regenerujące drzemki.

13. Operacja odchamianie.
Każdy przynajmniej raz w roku powinien ją przejść. Namów rodzeństwo na seans kinowy lub sztukę teatralną.


Niestety, moja tegoroczna amortencja pachnie maturą, a co za tym idzie zeszytami, podręcznikami, dowodem osobistym i długopisami z czarnym wkładem.
A co wy czujecie wąchając majówkową amortencję?


Wszystkie zdjęcia pochodzą z Internetu.

Komentarze

  1. Ooo tak w końcu trochę czasu dla siebie :D Ja najbardziej lubię przemyśleć sobie niektóre sprawy i zastanowić się nad niektórymi rzeczami. Po za tym to oczywiście zabawa i wiele innych rzeczy, które wyżej wymieniłaś. ;)

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to są amortencje? :o XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To eliksir z Harry'ego Pottera, który pachnie tym, co najbardziej lubisz. :D

      Usuń
  3. Ile pomysłów na majówkę, a ja zastanawiałam się, co mogę robić... Dzięki! :D I powodzenia na maturach :) + mega plus za amortencję <3
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam majowki. Znaczy mam taki dluzszy weekend, ale to jednak tylko jeden dzien wiecej niz weekend. No coz :D bardzo fajna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany na moją majówkę to kucie to matury :P
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły :) Ja mam tylko 3 dni wolnego i muszę w 100% zrobić coś dla siebie :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne!:*
    obs/obs?
    kochana, poklikasz u mnie:
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/dressgal.html
    prosze, odwdzięczę się (sprawdzam) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne pomysły! :D Mam nadzieję że aktywnie spędzę majówkę, tylko najpierw muszę wyzdrowieć..

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  9. Mój weekend majowy to nur w książki z OKOPu i niekończący sie fitness challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i ciekawe pomysły :) życzę połamania pióra na maturze z polskiego!
    Zapraszam do mnie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pomysł na wpis i super napisany. :) Ja w sumie nie wiem, co będę robić, na pewno kilka z tych propozycji wcielę w życie. Przede wszystkim chcę odpocząć trochę od szkoły, bo ostatnio było naprawdę trudno.
    Powodzenia na maturze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na posta. Miło się czytało. Na pewno skorzystam ze spaceru i pewnie też z porządkowania szafy.
    Uwielbiam spędzać wolne dni na łóżku z czymś słodkim i książką w ręku.
    Czy może być coś lepszego?
    Powodzenia na maturach :)

    Zapraszam do obserwowania
    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy post, a już fajny... :) Co powiesz na obs za obs? Ja już jako "Ola Watala"... :)
    Pozdrawiam
    Ola

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak sześć dni wolnego :D
    Świetne propozycje. Na pewno z któregoś skorzystam.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne, pomysłowe propozycje :D
    Własnie ostatnio mam ochotę się wybrać do kina ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja majówka to same imprezy :D
    paperlifex33.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe, może coś wykorzystam :)

    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zrobiłam wreszcie porządek w szafie i to w weekend majowy ;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja co prawda nie mam teraz wolnego, ale porady z pewnością się przydadzą!
    Świetny post, obserwuję :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe propozycje, właściwie można je wykorzystać w zwyczajny weekend :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne!:D
    zaobserwuję
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. i już po weekendzie ;P
    Spacerki! <3

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, mi się nazbierało, aż za dużo rzeczy na te wolne dni i wiele z nich wymieniłaś tutaj :) Faktycznie, youtube to okropny pożeracz czasu i jestem tego idealną ofiarą!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne pomysły ;)
    Chyba przejdę się do kina :D
    Zajrzysz, a może weźmiesz udział w konkursie ;)
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. czemu ten weekend tak szybko zleciał :P
    dostałam pierwsza ofertę wspołpracy.
    czy mogłabyś raz jeszcze poklikać? to dla mnie bardzo ważne

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    on

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz