Przejdź do głównej zawartości

BEZLUDNA WYSPA


Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? To pytanie zadawała mi siostra niezliczoną już ilość razy. Nigdy nie umiałam udzielić odpowiedzi, bo jak na Boga, ze wszystkich rzeczy tego świata mam wybrać tylko trzy? Poniżej najdziecie nie trzy, a trzynaście moich propozycji.


1. Przyjaciel.
Bo kto wytrzyma choć jeden dzień bez swojej osoby? W końcu można by było robić co się tylko chce - wstać o dowolnej porze, spędzić cały dzień na leżeniu do góry brzuchem i nie wracać przez całą noc do domu. A przy moim poczuciu indywidualizmu lepszej rzeczy nie mogłabym sobie wymarzyć.

2. Telefon.
Nikt nie rozstaje się z telefonem na dłużej niż pięciominutowy prysznic. Zdjęcia relacjonujące cały dzień same nie wyślą się do znajomych. Kto pobije najlepszy rekord w grze i odpisze na wszystkie otrzymane wiadomości? Nikt nie zrobi tego lepiej niż my sami - właściciele telefonów. No a w dodatku trzeba zatweetować o tym, gdzie się właśnie przebywa.

3. Laptop.
Komputer stacjonarny byłby zbyt ciężki, a w dodatku dawno już wyszedł z mody. Trzeba przecież być na topie ze wszystkimi serialami, plotkami z życia gwiazd i ulubionymi opowiadaniami o ukochanym idolu.


4. MP4.
Nie znam osoby, która wychodzi z domu bez słuchawek na uszach. Codziennie mijam na ulicy niezliczoną ilość osób, słuchających muzyki. Sama również do nich należę. W moich słuchawkach najczęściej rozbrzmiewają kawałki 5 Seconds of Summer, nie ukrywam. Bo najlepiej spóźnia się na lekcje, kiedy przyśpiewuje Ci czwórka utalentowanych Australijczyków.

5. Jedzenie.
Czy naprawdę istnieje konieczność rozwijania tego punktu? Bo cóż, chodzi przecież o jedzenie - pizza, lody, frytki, czekolada. A dla tych, którzy z okazji nowego roku wrzucili tryb stay fit - warzywa, owoce i pięknie wyglądające sałatki.


6. Radio.
Jestem pewna, że każdy z nas ma w domu swoją małą kolekcję płyt CD, które od czasu do czasu odtwarza w radiu, chociaż o wiele wygodniejszą opcją byłoby wpisanie tytułu albumu w wyszukiwarkę internetową. Ja do walizki włożyłabym całą Platynową kolekcję oraz albumy Muse i One Direction.

7. Łóżko.
Głównie do spania. Jednak, kiedy przyjrzeć się mojemu życiu to również i do czytania książek, słuchania muzyki, surfowania w Internecie, jedzenia oraz spędzania czasu z przyjacielem, którego zabrałabym na wyspę. Bo nie ma wygodniejszego i cieplejszego miejsca na świecie niż łóżko.

8. Zwierzak.
Odkąd pamiętam jestem świadkiem kłótni znajomych o to, które zwierzę jest lepsze: pies czy kot? Pies oczywiście uchodzi za bardziej towarzyskiego i wyrozumiałego, a przede wszystkim to właśnie on wyciąga nas na długie spacery po parku. Kot jest jak kobieta - czasem energiczny, wesoły i skory do zabawy, a czasem woli ulokować się w ciepłym łóżku obrażony na cały świat. Ja zawsze chciałam mieć mruczka, ale los zgotował mi comiesięczne czyszczenie akwarium. Najważniejsze jest jednak to, że zwierzę - nie ważne jakie - jest najwierniejszym przyjacielem człowieka.


9. Szafa.
Zakładając, że mogłabym poprosić organizatora tej wycieczki o wszystko, zażyczyłabym sobie szafy pełnej tumblrowych outfitów - kapelusze, skórzane kurtki, mięciutkie sweterki. No i może oddzielną szafę na buty? Ale takich, które są już rozchodzone, ale nie używane.

10. Hobby.
Jedni w wolnym czasie grają na instrumencie, inni gotują, a jeszcze inni wolą tworzyć tak zwane Do It Yourself. Ja zdecydowanie należę do tej trzeciej grupy ludzi. Okrągły rok temu odkryłam w sobie pasję do szydełkowania, którą zaraziła mnie moja nauczycielka. Od tamtego czasu nie rozstaję się z włóczką, choć tak naprawdę moje umiejętności wciąż są bardzo ograniczone.

11. Biblioteka.
Idę o zakład, że mole książkowe właśnie się uśmiechnęły. Każdy fan dobrej lektury zabrałby na bezludną wyspę nie tylko bilblioteczkę, ale i całą bibliotekę. W mojej na pewno pojawiła by się seria Harry'ego Pottera, kilka powieści psychologicznych i oczywiście ulubiony Jeden dzień.


12. Pieniądze.
Rozbijanie skarbonek, przeszukiwanie wszystkich kieszeni każdego ubrania, wzięcie pożyczki w banku - wszystkie chwyty dozwolone. Pakujemy pieniądze do torby sportowej jak w co drugim filmie i wyjeżdżamy. Spytacie po co w ogóle pieniądze na bezludnej wyspie?

13. Biznesman.
Do podróży zapraszamy najlepszego biznesmana, którego znamy i już w samolocie proponujemy mu współpracę - budowa miasta w zamian za wysokie wynagrodzenie. Oh, czy to oznacza, że wyspa, w którą zainwestowaliśmy swoje pieniądze jest już naszą własnością? Tak!



A Wy, jakie trzy rzeczy zabralibyście ze sobą na bezludną wyspę?:)


wszystkie obrazki pochodzą z Internetu

Komentarze

  1. Jedzenie, jedzenie i jeszcze raz jedzenie ✌

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie za 100 punktów: skąd weźmiesz prąd, ładowarki i wifi na bezludnej wyspie? :D
    Ja zabrała bym zapewne olejek do opalania i leżak xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymyśliliby Wi-Fi o bardzo długich falach i baterie do gadżetów na słońce:D

      Usuń
  3. Ja sama nie wiem, co wzięłabym na bezludną wyspę haha Najlepiej wszystko ze sobą zabrać :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) Na bezludną wyspę przedewszystkim wzięłabym mnóstwo jedzenia i jakieś ciekawe książki ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, bez prądu z laptopem i telefonem byłoby ciężko, haha :D
    wzięłabym caaały swój dom, o! :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na post! Ale z Ciebie spryciula! Ledwo na bezludną wyspę trafia, a już miasto buduje z najlepszym biznesmenem! Haha! ;D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno zabrałabym ze sobą przyjaciela, żeby nie oszaleć z samotności oraz dużo jedzenia! :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i poklikanie w linki :*

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo fajny wygląd bloga :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno wzięłabym aparat, laptop i szafę pełną ubrań ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł z biznesmenem !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na post ! Bardzo kreatywnie i to mi się podoba :D !!!
    Co do treści to ja bym chyba zabrała ze sobą lodówkę xd tego jestem pewna a co do reszty to ciężko powiedzieć w sumie bo wszystko wydaje się byc potrzebne :D

    Zapraszam do mnie: http://written-by-me-for-you.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość rzeczy zabrała bym tych samych co ty :)

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam ja obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Choć, gdy się połączy w jeden plan Twoje podpunkty trochę wychodzi mało praktycznie :D
    Ja wzięłabym kilka ulubionych książek, chłopaka i nóż i byłoby mi dobrze :D

    Pozdrawiam i obserwuję ♥
    little-carmineshell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hyhy ja bym zabrała łóżko (załóżmy, że kołdry, materace i poduszki są zaliczane jako łóżko) jedzenie i muzykę, żeby umrzeć w wygodnym łóżku, najedzonym i z muzyką, bo raczej jakbym była tam sama, mając do dyspozycji tylko 3 rzeczy, moje szanse przeżycia były by niezwykle nikłe xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No fakt, wzięłabym pewnie podobne rzeczy :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym wziela jedzenie i baletki, zeby tańczyć dopóki ktos po mnie nie wróci, hihi :D

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy, fajnie piszesz :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gdybym miała stworzyć taką listę,prawdopodobnie wyglądałaby tak samo :P
    moge prosić o klikanie w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się nawet nad tym nigdy nie zastanawiałam, nie chciałabym trafić na bezludną wyspę :D
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie wybralabym podobne rzeczy ktore są wymienione :D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nie wiem co bym zabrała. Pewne jakieś bez sensowne rzeczy, a później bym żałowała :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też nie wiem co bym zabrała, dość trudne pytanie ;D

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Biblioteka <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze odpowiadałam, że zabrałabym przyjaciela, jedzenie i telefon. :D

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie da się zabrać trzech rzeczy, bo każda jest potrzebna zawsze :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jedzenie, przyjaciela, telefon :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog :) Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post ! :)
    Ja zabrałabym przede wszystkim moich bliskich ? :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bym zabrała przyjaciół oraz masę książek
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Książki, bliska osoba i... aparat. Byłabym usatysfakcjonowana ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz