Przejdź do głównej zawartości

MECZ GWIAZD


Kiedy kończyłam naukę w gimnazjum i nadszedł czas na wybór kolejnej szkoły, byłam przerażona. Liceum, czyli jeszcze więcej nauki, trzyletnie przygotowanie do matury i zero rozrywki. Myliłam się. Szkoła, którą wybrałam od lat współpracuje z Zachodniopomorskim Hospicjum dla Dzieci i Dorosłych w Szczecinie. Podczas trzyletniej nauki w liceum, każdego roku współorganizowałam akcję charytatywną pod nazwą Szczęśliwa Trzynastka. Miałam przy tym ogrom zabawy, zwłaszcza przy nauce szydełkowania. Co ważniejsze, dzięki temu wydarzeniu stałam się jeszcze bardziej empatyczna i wyczulona na potrzebujących, którzy nigdy nie proszą o pomoc. Dzisiaj jestem absolwentką liceum, ale nie rezygnuję ze wspierania Hospicjum, dlatego 30 maja, po raz kolejny postanowiłam pomóc nieuleczalnie chorym dzieciom. W tym celu zakupiłam bilet na Mecz Gwiazd i w ubiegłą sobotę pojawiłam się w Azoty Arenie.


Mecz Gwiazd był moim celem już rok temu. Niestety, nie udało mi się wtedy zdobyć biletu. Od tamtego czasu siedziałam w bloku startowym, by dorwać wejściówki na tegoroczną edycję imprezy. Tym razem się udało i wraz z przyjaciółką zajmowałyśmy jedne z lepszych miejsc, z których widok był niezaprzeczalnie doskonały.


W tym roku Zachodniopomorskie Hospicjum wspierane było przez duże grono polskich sportowców, w których jednak największa grupę stanowili siatkarze oraz skoczkowie narciarscy. Na przestrzeni lat w Szczecinie gościło wiele znanych osobowości. 30 maja w szczecińskiej arenie pojawili się między innymi Maciej oraz Kuba Kotowie, Dawid Kubacki, Jan Ziobro, Anita Kwiatkowska, Małgorzata Lis, Sebastian Świderski oraz wielu innych.


Na meczu nie zabrakło również atrakcji dla widowni. Kilkunastu szczęśliwców wyszło z Areny z piłką siatkową, rzuconą przez sportowców na trybuny, a także z koszulkami Hospicjum, rozdawanymi przez ekipę ghostbusters. Oko cieszył wesoły klaun Czarek, zawsze gotowy, by zająć się młodszymi kibicami oraz występ taneczny jednego z uczestników You Can Dance.


Wielkim zaskoczeniem dla wszystkich przybyłych były oświadczyny byłego siatkarza Morza Szczecin Jerzego Zwierka. Podczas trwania Kiss Camu sportowiec wybiegł na trybuny do byłej koszykarki Marty Żyłczyńskiej, która ze łzami w oczach przyjęła oświadczyny. To wydarzenie było spełnieniem moich marzeń, ponieważ zawsze chciałam być częścią publicznych zaręczyn.


Fanom piłki siatkowej mecz dostarczył wielu niesamowitych wrażeń i niezapomnianych akcji. Dla mnie był świetną zabawą i okazją do spotkania niesamowitych ludzi o wielkich sercach, którzy po rozgrywce postanowili spotkać się z widownią i dać im szansę do zrobienia zdjęć oraz zdobycia autografów.


Pomoc innym jest przyjemna. Nie zawsze wiąże się z całkowitym poświęceniem siebie. Mecz Gwiazd jest idealnym przykładem na to, że spełniając marzenia potrzebujących, spełniasz swoje marzenia. A co najważniejsze, wsparcie pod każdą postacią wywołuje uśmiech nie tylko u tych, którym niesiecie pomoc, ale także i u Was.:)
A Wy, zaangażowaliście się kiedyś w pomoc innym?

Komentarze

  1. co to za fajny pan, z którym masz zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie mamy ten sam szablon:D
    Fajna sprawa z tą akcją i fajnie, że pomagasz w ten sposób
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow musiały być mega emocje! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super relacja i cudowne zdjęcia! zazdroszczę ^^

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, bardzo dobrze sie czyta. Super, że miałaś szansę być na takim meczu. Zazdroszę.
    Blog mi się podoba, więc pewnie zostanę tu na dłużej, by śledzić kolejne wpisy :)
    Ja zapraszam na swój sila-sportu.blogspot.com - będę wdzięczna za odwiedziny i może jakiś komentarz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że pomagacie w ten sposób!

    Zapraszam do mnie +konkurs
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z takim meczem!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa z takim meczem, nie dość, że się pomaga to spotyka takie gwiazdy :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z meczem, który pomaga! :D
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać, a ja na pewno się zrewanżuje!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że pomagasz innym. Świat tego potrzebuje...

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję, że moja szkołą czegoś takiego nie organizuje, ale ja osobiście chciałabym się włączyć w pomoc dla hospicjum :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz