Przejdź do głównej zawartości

BLOGGEROWI ULUBIEŃCY

Dobry wieczór, żabki. Całą wczorajszą noc przesiedziałam, czuwając nad wynikami matury. Nie doczekałam się. Po godzinie czwartej postanowiłam naskrobać tego posta, choć swego czasu obiecałam sobie, że tego nie zrobię. Postanowienia, postanowieniami, bo i tak o piątej poszłam przekimać się na godzinkę i tyle z tego wyszło. Dzisiaj za to zebrałam się w sobie i przybywam do Was z listą moich ulubionych blogerek. Wprawdzie nie będzie ich trzynaście, bo naprawdę trudno jest zdobyć moje względy, ale mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu tak jak i mnie.:)



Sapphire glasses
Na tego bloga wpadłam całkiem przypadkowo stosunkowo niedawno, ale po przeczytaniu jednego z aktualniejszych postów zakochałam się. Ktoś kiedyś powiedział, że kiedy czytamy dzieło, nie czytamy tylko tekstu, czytamy przede wszystkim człowieka. Sapphire glasses jest dla mnie idealnym odzwierciedleniem tej myśli. Kiedy czytam jej posty w głowie kreuje mi się postać spokojnej, statecznej dziewczyny z ogromną wrażliwością. Na jej stronie możecie podziwiać piękne zdjęcia, które dopełniają całą przepiękną resztę.


Matrelsy


Właścicielka tego bloga to bardzo ambitna, oczytana piętnastolatka. Jej perfekcjonizm widać w każdym zakątku bloga. Nienaganny szablon, piękne zdjęcia, no i przede wszystkim lekki styl tworzenia, co bardzo przypadło mi do gustu. Mówiąc szczerze, własnie to skradło moje serce i dzięki temu Martyna figuruje na liście najlepszych w moim mniemaniu blogerek.



Minimalistyczny
http://minimalistyczny.blogspot.com/

Znacie to uczucie, kiedy lubicie coś aż tak bardzo, że nie potraficie określić słowami właściwie za co? Mam tak z Minimalistycznym. Może blog podoba mi się właśnie ze względu na jego minimalizm? Może ze względu na to, co czytam i jak łatwo mi to przychodzi? A może po prostu lubię go za sprawą kochanej buzi właścicielki bloga, Darii? Sama nie umiem tego powiedzieć, ale jeżeli chcecie sprawdzić o co mi właściwie chodzi, zapraszam do odwiedzania Minimalistycznego


Perlisowa


To ten moment, w którym o tym, co zna się najlepiej ma się najmniej do powiedzenia. Po prostu nie wiadomo od czego zacząć. Czytelniczką Perlisowej jestem od pierwszego postu. Na tym blogu znajdziecie relacje z życia autorki, a także jej przemyślenia na temat niektórych spraw. Perlisowa przedstawia studentkę prawa o wielkich marzeniach, nietuzinkowym poczuciu humoru i niesamowitej sile.


Nad kubkiem herbaty
Czy zabrzmię niepoważnie, jeżeli powiem, że nazwa bloga skradła moje serce? Nic nie poradzę na to, że herbata jest moim nałogiem. Spalona artystka prowadzi bloga, w którym znajdziecie wiele prac DIY. Sama o sobie pisze: Jestem sobie introwertyczną, zagubioną duszą. Bez perspektyw na przyszłość i kompletnie zatopiona w marzeniach. Jestem człowiekiem słowa, nie czynu.


Polne-maki

Weronika, właścicielka Polnych-maków, jest przemiłą osóbką lubujacą się w czasach przeszłych. Nie musiałam się do niej długo przekonywać. Po przeczytaniu jednego z postów stałam się stałą czytelniczką. Werpaj ma w sobie siłę perswazji, przekonywającą człowieka. Polne-maki to przede wszystkim skarbiec filmów, seriali i mody.



Takie są moje typy idealnych blogerek. W dwóch słowach to po prostu kunszt wypowiedzi.
A Wy, które blogerki lubicie najbardziej? Zostawiajcie w komentarzach namiary na Wasze ulubione blogi, z chęcią zerknę na każdy z nich:)

Komentarze

  1. Dziękuję za umieszczenie mnie w gronie Twoich ulubionych blogerek, od razu mam lepszy humor :D Z powyższych blogów znam tylko tego Darii, ale reszta wydaje się być równie ciekawa. Ja lubię zaglądać na bloga Fiki (zpasjadozycia.blogspot.com), Kingi (mypastel-garden.pl), Izy (izilleys.blogspot.com) i oczywiście Twojego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Szczerze mówiąc jest mi teraz wstyd za to, że ostatnio tak zaniedbuję czytelników i bloga.. Nie znam pozostałych wyróżnionych ale z chęcią na nie pozaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez ostatnio zrobilam u siebie taka liste :)

    Moge poprosic o klikanie w pogrubione wyrazy w najnowszym poście?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne blogi :)

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, dziękuję Ci ślicznie za to wspaniałe wyróżnienie! Jest to niesamowicie miłe! :) W chwilach blogerskiego kryzysu taka motywacja to coś wspaniałego ;) I w ogóle tak pięknie mnie opisałaś, że chyba wydrukuję to sobie i oprawię- na pamiątkę :) A myślałam, że czytając moje posty ludzie biorą mnie za ironicznego gbura :D
    Ja jako łakomczuch mogę polecić http://backtaste.blogspot.com/ - świetne zdjęcia i mimo że nie potrafię nic z tego zrobić to inspiracja gwarantowana! Z bardziej znanych blogów polecam http://raspberryandred.net/ - nie specjalnie cenię blogi modowe, ale autorka tego bloga dużo podróżuje, ma fajny, lekki styl pisania i przyjemnie się to czyta :) Lubię też bloga Angi- za ciekawe analizy Disney'a -http://wnorze.blogspot.com/ .Zaglądam też tu: http://www.samanta-lesiak.blogspot.com/. A tego bloga http://kinablogger.blogspot.com/ cenię za fajne kadry :)
    I dodałabym też tu link do twojego bloga ;)
    Pozdrowienia!
    PS. Taki mały spam Ci tu zrobiłam :].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować, wykonujesz kawał naprawdę dobrej roboty, nie mogłoby Cię tu zabraknąć:) A i dziękuję Ci za powyższe blogi, Backtaste już wpada na moją listę czytelniczą!

      Usuń
  6. Przejrzałam wszystkie blogi jakie podałaś i każdy bardzo mi się spodobał!

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko jednego bloga z twoich ulubieńców :p

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za podanie ów blogów na tacy! Każdy trafił w mój czuły punkt :)

    ---------

    http://hint-of-relief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tych blogach ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała zajrzeć na te blogi, ponieważ w przecudny sposób je opisałaś.
    Moim ulubionym blogiem jest blog Julii, która ma świetne zdjęcia :)
    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    A to mój blog :

    http://amela-amela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tych blogach, ale chętnie je obejrzę ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tych blogach:(
    -----------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego z blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Umieściłaś tu naprawdę sporo świetnych blogów, co jest bardzo pomocne :). Dopiero co założyłam tutaj własnego bloga, do tej pory raczej udzielałam się na tumblrze i nie wiem właściwie, jak się dobrze wkręcić w atmosferę bloggera. Począwszy od tego, że to społeczność polska, przynajmniej ta, do której zawitałam, a skończywszy na tym, że od tumblra blogger się różni wręcz diametralnie.

    Będę tu zaglądać,
    Pozdrawiam,
    T. :)

    http://komentarzironiczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie czytam i czytam i tu nagle ja :D dziękuję za takie wyróżnienie. Nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za umieszczenie mnie tutaj. :D To miłe uczucie, że ktoś mnie czyta i polecam. xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Już zerknęłam na listę i znalazłam coś i dla siebie :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzałam na każdego bloga i racja świetne są. ;-) Pozdrawiam, Julia http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz