Przejdź do głównej zawartości

OTWARTOŚĆ NA DOŚWIADCZENIE

Przez minione dwa lata rozwinęłam w sobie otwartość na doświadczenie.
Często moi znajomi pytają skąd we mnie jest tyle energii, czy można mnie jakoś zresetować, gdzie mam jakiś wyłącznik. Mówią, że zazdroszczą mi tego głębokiego, szczerego zainteresowania i radości z najmniejszych rzeczy. Bo na urodziny poprosiłam o latawiec, a później biegałam po osiedlu próbując unieść go w powietrze. Kiedy mój znajomy opowiada o Counter-Strike słucham z największym zainteresowaniem o każdej rozegranej akcji, choć niewiele rozumiem z tego gamerskiego slangu. A kiedy ktoś rzuca, że w sumie to by gdzieś pojechał, automatycznie wchodzę na stronę PKP, żeby przeszukać połączenia kolejowe i ceny. Bo wiecie, biedny student musi oszczędzać i planować odpoczynek za naprawdę najmniejsze grosze.


Moja ciekawość sprawia, że kiedy usłyszę o czymś do tej pory mi nieznanym, wklepuję hasło w Google i czytam najróżniejsze artykuły na temat osób, wynalazków, podróży, miejsc na świecie. Wszystko to jednak ma sprzężenie zwrotne. Bo to nie tak, że ciekawa jestem zawsze. Największe zainteresowanie rozbudzają we mnie ludzie z pasjami, którzy z miłością w głosie opowiadają o kolarstwie, grze komputerowej czy brzdąkaniu na instrumencie (swoją drogą ostatnio przesłuchałam tutorial gry na ukulele, choć z ukulele nigdy nie miałam nic wspólnego). Mogę zaryzykować stwierdzenie, że kocham się w ludziach z pasjami. I w podróżach. Bo kojarzycie to uczucie, kiedy wysiadacie z pociągu w zupełnie obcym Wam mieście i nie wiecie nawet dobrze, w którą stronę się poruszać, żeby dotrzeć gdziekolwiek, prawda? Właśnie takie momenty sprawiają, że chcę zgubić się między nieznanymi ulicami i stanąć przed wyzwaniem znalezienia celu. A ostatnio czułam się tak w minione wakacje, z których zdjęcia możecie obejrzeć poniżej.


A jak jest z Wami? Jesteście ciekawi? Lubicie odkrywać nowe rzeczy?

Komentarze

  1. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Blog & Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz